TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÉHO SALONU, KTEŘÍ TVOŘÍ NADŠENÍ A PRAVIDELNĚ NAKUPUJÍCÍ KLIENTI

Objevte strategie, které u nás zatím využívá jen velmi malé procento salonů.

Proč převážně jen nadšení klienti u vás nakupují většinu produktů a služeb?

  • Nemáte nouzi o nové klienty, ale část z nich se vám nevrací?
  • Nebo máte vybudovanou databázi klientů, ale ti chodí nepravidelně a nekupují si produkty na domácí péči?

základním semináři jste se sice naučili, jak klienty do salonu přilákat, ale možná jste jim zatím nedokázali „prodat“ důvod, proč by to měli dělat a nejsou natolik nadšení, aby to také chtěli dělat.

  • Nabízíte většině klientů spíše levnější služby v přesvědčení, že do dražších nechtějí investovat, nebo si to nemohou dovolit a vy je přece nebudete přemlouvat?

Třeba se vám znovu jen nepodařilo „prodat“ správné argumenty, jak by jim dražší služby mohly pomoct řešit jejich přání a potřeby a nadchnout pro ně klienty.

  • Přestože chápete, jak je prodej domácí péče důležitý, bojíte se odmítnutí a máte nepříjemný pocit, aby si klienti neřekli, že je do něčeho nutíte?

Opět jste jen zřejmě nedokázali „prodat“ sami sobě správný postoj, důvod a cíl, proč klientům produkty pravidelně vysvětlovat a nabízet a díky tomu z nich dělat vaše nadšené fanoušky.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

PRODEJ vašich produktů, služeb a sebe samých je základ vašeho podnikání o rozhoduje o tom, jestli váš salon bude prosperovat, nebo se stane vaší noční můrou.

PRODEJ = POMOC vašim klientům najít řešení jejich problémů a přání, kdy cítí, že se o ně zajímáte, zjišťujete jejich potřeby a jsou pro vás důležití, z nich dělá NADŠENÉ. Pouze nadšení klienti k vám mají naprostou důvěru, proto u vás pak pravidelně nakupují a doporučují vás ostatním.

Díky dobře zvládnutým PRODEJNÍM technikám můžete v salonu zvolnit, přesto vydělávat více peněz a vašim klientům přinášet větší efekt z vámi doporučené péče o jejich pleť, vlasy nebo nehty.

CÍTILI BYSTE SE LÉPE, KDYBY SE VAŠEMU SALONU RAKETOVĚ ZVÝŠILY TRŽBY A VY MĚLI…

  • více času pro sebe, na zvelebování svého salonu a na kvalitnější péči o klienty?
  • velkou jistotu a sebevědomí v nabízení vašich produktů a služeb
  • jasnou představu, proč a jak s klienty jinak pracovat a lépe komunikovat, aby vás vnímali jako výborné profesionály a doporučovali vás ostatním?

PRO VÁS, KTEŘÍ CHCETE TAKOVÝ POCIT ZAŽÍT A O DALŠÍ STUPEŇ ZLEPŠIT SVOJE PODNIKÁNÍ, JSME PRO PŘIPRAVILI VELKÝ NADSTAVBOVÝ SEMINÁŘ, ZAMĚŘENÝ NA PRODEJ A ZLEPŠENÍ KOMUNIKACE.

V tomto semináři se dozvíte:

  • Jaké jsou hlavní důvody, proč se prodej nedaří a jak je odstranit
  • Co přesně rozhoduje o tom, jestli si u vás klient nakoupí a jak bude vnímat kvalitu služby
  • Tipy a málo známé techniky, které vám pomohou bleskově zvýšit váš prodej
  • Jak správně vést úvodní rozhovor s klientem, proč, jak a na co přesně se ptát, abyste získali veškeré potřebně informace ke správnému doporučení salonní a domácí péče.
  • Jak a proč v klientech vzbuzovat emoce, které jako jediné rozhodují o prodeji
  • Jak a proč klienta objednat hned na další návštěvu
  • Jak s klienty komunikovat při dalších pravidelných návštěvách
  • Jak velmi jednoduše reagovat na případné námitky a nenechat se vyvést z míry
  • A především si na modelových situacích vyzkoušíte v praxi, v čem jsou vaše přednosti, nebo co je případně potřeba změnit

Jako bonus navíc získáte:

  • Podrobný manuál
  • Přílohu s návodnými otázkami ke správnému zjištění potřeb a návyků klienta
  • Přílohu s klíčovými slovy, kterými přesvědčit a popisovat benefity produktů a ošetření
  • Checklist s pomůckami a technikami pro úspěšný prodej

Seminář probíhá pod vedením Radima Anděla, zakladatele projektu „Můj úspěšný salon“, autora mnoha systémů, marketingových materiálů a doporučení pro salony krásy a paní Anny Paškové, majitelky velmi úspěšného salonu, která se věnuje vzdělávání kosmetiček a veškeré techniky projektu „Můj úspěšný salon“ s úspěchem aplikuje ve svém salonu.

Semináře v ceně 3500,- probíhají nepravidelně v Praze a termíny se přizpůsobují s dodatečnou časovou rezervou požadavkům a počtu zájemců, kteří jsou o termínech následně pravidelně informováni.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍN PRODEJNÍHO SEMINÁŘE JE 9.6.2018


MÁM ZÁJEM O SEMINÁŘ "MŮJ ÚSPĚŠNÝ SALON"

Jméno*
Příjmení*
Emailová adresa*
Telefon*
Vaše osobní údaje (e-mail, jméno a telefon) budu (Radim Anděl, IČ: 49729934) zpracovávat pouze za účelem přihlášení se na seminář a e-malové upozornění v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každém e-mailu. Ochrana osobních údajů