TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÉHO TÝMU, KTERÝ VÁM UMOŽNÍ SALON ROZVÍJET A DOBŘE PROSPEROVAT

Objevte strategie, které u nás zatím využívá jen velmi malé procento salonů.

Musí být zaměstnávání lidí skutečně postrachem majitelů salonů?

Tak prý nejsou lidi. Je těžké najít někoho solidního, kdo bude chtít pracovat. A když už ho najdete, stejně vám po nějaké době odejde.

Podobné poznámky už pomalu bereme jako běžnou realitu a slyšíme je téměř denně.

Třeba jste už o zaměstnancích do salonu uvažovali, a právě podobné poznámky vás odradily natolik, že zatím váháte a nevíte, jak si s tím poradit.

Nebo už někoho zaměstnáváte a možná máte i podobnou zkušenost, ke které si ještě přisadíte:

  • zaměstnance musíte pořád jen hlídat
  • stále s nimi řešíte nějaký problém
  • říkáte jim něco stokrát a stejně nedělají, co chcete.

Podvědomě ale cítíte, že byste někoho v salonu přece jen potřebovali. Třeba chcete rozšířit služby, jste v salonu celé dny a nezvládáte ten vysoký počet klientů fyzicky ani psychicky. Nebo si říkáte, že by byla škoda, aby potenciální klienti odešli jinam, protože už na ně jednoduše nemáte kapacitu.

Líbilo by se vám zjistit, co je tedy klíčem ke spokojeným zaměstnancům, kteří navíc chtějí pracovat na plný výkon? A jak zařídit, aby vás zaměstnanci měli rádi, ale zároveň vás uznávali jako přirozenou autoritu?

To všechno si řekneme na semináři TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÉHO TÝMU, ve kterém se navíc dozvíte:

  • jaké dovednosti budete muset jako šéf zvládnout a na co se musíte připravit
  • jak správně hledat a hned od začátku odhadnout lidi do týmu
  • jaká jasná pravidla a standardy je nutné nastavit a proč
  • jak se zaměstnanci komunikovat, aby správně pochopili váš záměr a vyhnuli jste se zbytečným nedorozuměním
  • jak je motivovat a vést
  • jak zjistit, co se ve vašem salonu skutečně děje a jak to vnímají vaši klienti
  • proč stanovovat cíle a jak za ně zaměstnance hodnotit
  • podle čeho a jakým klíčem zaměstnancům stanovit jejich mzdu
  • jaké tržby musí zaměstnanec dělat, aby se vám vůbec vyplatil

Jako bonus obdržíte:

  • obsáhlou šablonu podrobného manuálu pro váš tým (jejich role, povinnosti, náplň práce a pravidla salonu)
  • materiály k vedení porad
  • manuál se zásadami pro úspěšné manažery

Seminář probíhá pod vedením Radima Anděla, zakladatele projektu „Můj úspěšný salon“, autora systémů pro správně fungující salony a propagátora profesionality a vzdělávání v salonech krásy, spolu s paní Annou Paškovou, bývalou majitelkou velmi úspěšného salonu, která se dlouhá léta věnuje vzdělávání kosmetiček a emoční psychologii.

Ve videu se o náplni semináře dozvíte veškeré informace:

Semináře v ceně 3500,- probíhají nepravidelně v Praze a termíny se přizpůsobují s dostatečnou časovou rezervou požadavkům a počtu zájemců, kteří jsou o termínech následně pravidelně informováni.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍN PRODEJNÍHO SEMINÁŘE JE 25.5. 2019

MÁM ZÁJEM O SEMINÁŘ

Jméno*
Příjmení*
Emailová adresa*
Telefon*
Vaše osobní údaje (e-mail, jméno a telefon) budu (Radim Anděl, IČ: 49729934) zpracovávat pouze za účelem přihlášení se na seminář a e-malové upozornění v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každém e-mailu. Ochrana osobních údajů