JAK VYBUDOVAT ÚSPĚŠNÝ SALON

Jak ovlivnit klienty, aby si vybrali vaše služby a produkty – I. část

Stalo se vám někdy, že jste si dali s klientkou opravdu práci, dopodrobna jí vysvětlili, jaké všechny účinné látky vámi nabízený produkt obsahuje, kolik z nich si firma nechala patentovat, jak dlouho jim produkt při správném dávkování vydrží, a nakonec jste zjistili, že si v parfumerii koupila úplně jiný a dražší výrobek od jiné značky?  Nemohli jste pochopit, že jste...

8 zákonů prosperujícího salonu

Zajištění toho nejdůležitějšího – spokojenosti klientů a jejich následné ochoty opakovaně v salonech nakupovat, je souborem velkého množství každodenních rozmanitých činností, rozhodnutí či návyků. Provozovatelé salonů krásy se mě často ptají, zda jim můžu prozradit nebo připomenout některé tipy a zákonitosti, které jsou důležité pro úspěšné provozování salonu. Sestavil jsem alespoň 8 vybraných a základních, které by rozhodně neměly...

Cena služeb není lék na covid

Poměrně často se v poslední době objevují v různých skupinách kosmetiček na sociálních sítích příspěvky a dotazy, jak řešit nepříznivé dopady lockdownů, zapříčiněných koronavirem. Některým salonům během posledního roku ubyli klienti a pochopitelně se snaží všemi možnými způsoby přilákat nové zákazníky a situaci vrátit do starých kolejí. Občas se ale majitelé těchto salonů uchylují k tomu nejhoršímu řešení – přechodnému snížení cen svých služeb na minimum...

Víte přesně, co klienti chtějí, nebo si jen myslíte, že víte, co chtějí?

V článku „Neprodávejte, pomáhejte“ jsme si řekli, proč bez prodeje domácí péče není nikdy možné naplnit poslání pracovníků v salonech krásy, jak se na prodej dívat a jak jej správně pochopit. Klíčovou podmínkou k tomu, abyste mohli vaši nabídku a produkty správně vysvětlit sestavit, je ovšem zjistit, co klienti přesně chtějí. Možná vám přijde otázka v nadpisu trochu zvláštní, ale v tom vědět,...

Neprodávejte, pomáhejte!

To je nejlepší rada a pomůcka, která vám může pomoct v nabízení a prodeji ošetření a domácí péče, pokud si sami sebou nejste jisti. Patříte do skupiny lidí, kteří mají při nabízení čehokoliv, za co by měli chtít peníze, strach z nepříjemného pocitu, že budou odmítnuti? Nebo je vám nepříjemná myšlenka, že by vás vaši klienti mohli vnímat tak, že jim něco...

Jak správně vytvořit neodolatelnou nabídku salonu

Dopřát klientům „něco navíc“ nebo je nalákat na speciální akce a pobídky je jeden z nejčastějších a nejlépe fungujících způsobů, jak přitáhnout pozornost nových potenciálních zákazníků k vašemu salonu, nebo motivovat stávající klienty, aby u vás častěji a rádi utratili více peněz. Nejhorší, co můžete dělat a co se v salonech stále a velmi často děje, jsou nabídky výrazných slev na dražší a tím pádem většinou...

Prodej v salonu – strašák nebo pomocník?

Prodej – magické slovo, které prostupuje celým naším životem a veškerou naší komunikací. Téměř si ani neuvědomujeme, že všichni lidé na světě něco prodávají několikrát denně neboli přesvědčují ostatní o věcech, kterým věří. A nemusí to být zdaleka jen nějaký produkt nebo služba, ale prodáváme vždy, když s někým debatujeme, chceme, aby někdo jiný podpořil náš nápad, když si...

Jak si v salonu více vydělat

Jistě budete souhlasit s tím, že výsledkem vašeho podnikání by jistě neměla být situace, kdy se fyzicky a psychicky udřete, navíc na úkor vašeho soukromí. Věřím, že cílem vašeho snažení v salonech krásy je radost a uspokojení z krásné a kreativní práce, která má smysl a viditelné výsledky, za kterou ale zároveň dostanete důstojně zaplaceno natolik, abyste měli čas a prostředky na spokojený osobní život a na...

Nemusíte být v salonu od rána do večera, abyste vydělávali

Také máte tendenci si myslet, že abyste si vydělali více peněz, musíte o to více pracovat? Nebo jste se dostali do fáze, kdy máte hodně klientů, z toho důvodu jste v salonu od rána do večera, ale tržby a potažmo vaše výdělky neodpovídají vynaloženému úsilí? V salonech je to velmi častý jev, který jste si jistě někteří z vás vyzkoušeli na vlastní kůži. Vede...

Proč jen spokojený zákazník dnes už nestačí?

Jak tomu rozumět? Vždyť přece všichni stojíme o spokojeném klienty. To je pravda, těch mají salony, poskytující kvalitní služby, také nejvíce. Má to ale jeden háček. Spokojení klienti tvoří pouze menší část tržeb salonu a váš business stojí především na těch nadšených. Ale vezměme vše hezky popořadě a řekněme si, jaké existují typy klientů: Nespokojení Takovými klienty nenávidíme být...