TAJEMSTVÍ BUDOVÁNÍ SALONU, KTERÝ PŘINÁŠÍ RADOST Z PRÁCE I ZISK

Objevte strategie, které u nás zatím využívá jen velmi malé procento salonů.

V čem spočívá tajemství úspěchu a neúspěchu?

Jak je možné, že do dvou let zaniká více než polovina nových salonů?

I přes obrovskou nabídku kosmetických značek, velké množství dostupných informací, seminářů či motivačních knih je tady stále jen menšina salonů, které spolehlivě budují velmi dobře prosperující podnikání a svoji úspěšnou budoucnost.

Také jste se ptali zkušených kolegů v branži, máte za sebou množství různých školení a stále cítíte, že byste na tom mohli být mnohem lépe? Snažíte se aplikovat získané vědomosti, přemýšlíte o akcích pro klienty, rozšiřujete nabídku…

A pak zjistíte, že se vlastně nic moc nezměnilo?

Nebo naopak – v salonu se vám daří a dosahujete své cíle, ale přejete si, abyste je dosahovali s mnohem větší lehkostí a radostí? Chcete konečně říct sbohem každodenní dřině, okolnostem, které vás negativně ovlivňují a obětování sebe sama pro alespoň důstojný příjem z podnikání?

JAK BY SE VÁM LÍBILO VYTVOŘIT VE SVÉM SALONU NOVÝ SYSTÉM PROSPERITY, KTERÝ VÁM POMŮŽE...

  • účinně získávat nové klienty
  • klienty motivovat k častějším návštěvám a k tomu, aby vás doporučovali dalším
  • s klienty lépe komunikovat
  • bleskově zvýšit své výdělky, ale za méně času, stráveného v salonu
  • správně nabízet vaše služby a produkty, aby si jich koupilo výrazně více lidí

Jsou zde dvě zásadní překážky:

Jedna část lidí si myslí, že když svojí praxi provozují mnoho let, mají tak dost zkušeností, vše už vyzkoušeli a nemají se v čem zlepšit. Věří, že jejich úspěch stejně ovlivní jen to, když budou levní a musí mít v nabídce vše, co je „trendy“.

Druhá část lidí ví, že když některé věci změní, může se jim začít dařit, jen zatím přesně neví, jak na to.

PRO TY Z VÁS, KTEŘÍ CHTĚJÍ VE SVÉM PODNIKÁNÍ NĚCO ZMĚNIT, JE TU SEMINÁŘ "MŮJ ÚSPĚŠNÝ SALON"

Získejte odstup a novou vizi

Přizpůsobte se potřebám dnešní klientely a buďte pro ni natolik neodolatelní, aby se o vás mluvilo a klienti si vás sami hledali.

Na tomto celodenním semináři se dozvíte:

  • Co vlastně znamená marketing v salonu a proč se bez něj neobejdete
  • Jaké nejčastější chyby salony dělají a připravují se tak o klienty
  • Jak pracovat s klientelou, aneb jak z nového klienta udělat nadšeného fanouška krok za krokem
  • Jak rychle získat nové klienty – 9 zaručených způsobů
  • Jak bleskově zvýšit tržby a prodej už zítra bez větších nákladů a úsilí
  • Jak správně nabídnout služby a výrobky bez stresu a strachu z odmítnutí
  • Kolik potřebujete měsíčně vydělat? Jednoduchý výpočet tržby, kterou musí udělat každý váš klient, aby salon prosperoval

Navíc získáte CD jako bonus, kde najdete:

  • Manuál akčního plánu na získání nových klientů a kontrolní checklist
  • Formulář pro otestování vašeho salonu
  • Návody a výpočty pro věrnostní programy
  • Šablony na vytváření nabídek
  • Návody a šablony dopisů pro oslovení nových klientů
  • Formuláře a návody na osobní programy péče o pleť pro klienty
  • „Recepty na krásu“ a jak s nimi pracovat
  • Vzorec na výpočet tržeb s vysvětlením

Anna PaškováRadim AndělSeminář probíhá pod vedením Radima Anděla, zakladatele projektu „Můj úspěšný salon“, autora mnoha systémů, marketingových materiálů a doporučení pro salony krásy a paní Anny Paškové, majitelky velmi úspěšného salonu, která funguje jako marketingová laboratoř celého projektu „Můj úspěšný salon“ a veškeré techniky s úspěchem aplikuje. Právě ona vám řekne, jak na jednotlivé kroky klienti reagují, co jí funguje skvěle a na co si naopak v salonu máte dát pozor.

Semináře v ceně 3500,- probíhají nepravidelně v Praze a termíny se přizpůsobují s dodatečnou časovou rezervou požadavkům a počtu zájemců, kteří jsou o termínech následně pravidelně informováni.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍN ZÁKLADNÍHO SEMINÁŘE ZATÍM NENÍ STANOVEN.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Jak seminář viděli někteří účastníci:

Zajímalo mě, jak správně odměňovat své zaměstnance a zároveň mě velmi inspirovaly Vaše články na webu, proto jsem neváhala s přihláškou na seminář. Dokonale splnil má očekávání, mám teď v hlavě spoustu nových podnětů a plánů, jak salon zlepšit. Ještě jednou Vám chci poděkovat a seminář rozhodně doporučuji všem, protože si myslím, že je vždy co zlepšovat, ať jsme úplně na začátku nebo podnikáme už delší dobu. Denisa Martínková – salon Belle Beauty, Praha

Seminář bych zařadila jako povinný předmět do škol pro kosmetičky a další příbuzné obory. Prezentace byla vedena velmi profesionálně a kromě spousty užitečných informací jsem se také konečně dozvěděla, jak správně prodávat výrobky. Hned po semináři jsem techniky s úspěchem vyzkoušela, takže super! Eva Vondráčková – pedikérka, Pardubice

Na semináři už jsem měla být před dvěma roky, když jsem začínala. Mohla jsem se vyvarovat spousty chyb a nemusela jsem zbytečně utratit dost peněz za nefungující pokusy a omyly. Na Vašem semináři jsem také pochopila, že se prodávám pod cenou, ale teď už mám jasno, jak to změním. Nenapadá mě nic, co by na semináři chybělo, spíše naopak. Navíc jsem úplně hltala paní Paškovou a její rady, jak být úspěšnou majitelkou salonu a jak se stát paní kosmetičkou a ne „kosmetičkou“. Děkuji a těším e na další seminář. Helena Žďánská – studio Visage no.7, Jičín

Velmi mě inspiroval Váš emailový minikurz, kde jsem objevila mnoho návodů. Některé jsem inovativně začala používat a upravila si je na mé služby. A změna se dostavila! Takže jsem vše chtěla slyšet naživo. Dnes vím, že hodně dalších věcí a tipů zavedu i v mém salonu a seminář můžu vřele doporučit všem, kteří chtějí své podnikání zlepšit a ušetřit peníze za nesmyslné investice do nefungující reklamy a akcí. Ivana Staňková – Centrum péče o nohy, Plzeň


MÁM ZÁJEM O SEMINÁŘ "MŮJ ÚSPĚŠNÝ SALON"

Jméno*
Příjmení*
Emailová adresa*
Telefon*
Vaše osobní údaje (e-mail, jméno a telefon) budu (Radim Anděl, IČ: 49729934) zpracovávat pouze za účelem přihlášení se na seminář a e-malové upozornění v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každém e-mailu. Ochrana osobních údajů