JAK VYBUDOVAT ÚSPĚŠNÝ SALON

happy-birthdaymala

Narozeninový dárek pro vaše klienty vás nemusí stát ani korunu

Přinášejí narozeniny klientů vašemu salonu něco navíc? Jste zvyklí dávat svým klientům k narozeninám nějakou pozornost nebo dárek? Jestli pracujete s kartami klientů a nezapomínáte na získávání jejich osobních údajů, tak věřím, že ano. Přinášejí ale jejich narozeniny nějaký výdělek a přínos i vám? Tady už odpověď asi nebude tak jednoznačná.

Questionnaire.

Proč je důležité pracovat s kartami klientů

Každý majitel salonu potvrdí, že budování klientely je jeden z nejtěžších úkolů, který potřebuje zvládnout. Když klientů v salonu začíná přibývat, tak přichází další fáze – pečlivě si je evidovat, třídit a získávat o nich co nejvíce informací. Vytváříte si tak to nejcennější, co pro vaše podnikání potřebujete – databázi klientů.

031a8f95-1eb5-4d00-92e5-6fa238648009

5 hlavních důvodů, proč se salonům nedaří

Jak okamžitě poznáte majitele salonu, který nevěří sobě, lidem, tomu co dělá a ani možnostem, které mu to přináší? Vždy při hodnocení situace u něj v salonu používá fráze typu: „dnes jsou hrozně těžké podmínky pro podnikání ve službách“ a „lidé moc nechodí, protože nemají peníze“, „všichni šetří, nic nekupují a chtějí jen to nejlevnější“.

happy and smiling girl with a smile painted on paper

8 nejdůležitějších oblastí pro spokojenost Vašich klientů

Máte obavy z konkurence? Přijali jste názor, že je stále zlá doba a klienti utrácí méně za služby v salonu krásy než dřív? Chodí k vám méně klientů a nevíte proč? Odpovědi jsou 2: a) buď je váš přístup k podnikání a vaše služba stejná jako před 10 lety b) nebo se nezaměřujete na správné...

Konzept Beratung zuhause

12 důležitých otázek, na které byste se měli zeptat Vašich klientů

Velmi častým tématem internetových diskusí kosmetiček, které sleduji, je téma, jak docílit, aby byly klientky neodcházely jinam, byly spokojené a aby služby salonu byly pro zákaznice zajímavé. Mnohdy se situaci snaží řešit snížením cen, rozšířením nabídky o módní typy ošetření nebo služeb.  Často jsou to ale kroky nesmyslné nebo kontraproduktivní, protože majitelky salonů se snaží přemýšlet za...

135

Předvánoční marketing – jak probudit zákazníkovy emoce část 3.

Vítejte ve 3. části předvánočního marketingového průvodce. Z minulých dílů víte, jak si naplánovat vypjaté období na konci roku a máte i několik tipů, jak maximálně využít a zúročit vaše dárkové certifikáty. Dnes bych se s vámi chtěl podělit o myšlenky, jak probouzet zákazníkovy emoce. To je to největší tajemství, které výrazně ovlivňuje, jak se...

132

Dárkové certifikáty – silný pomocník předvánočního marketingu část 2.

V prvním dílu předvánočního marketingového průvodce, jste se dozvěděli, jak se připravit na na období do konce roku. V této části se zaměříme na jeden silný marketingový nástroj – dárkové šeky, dárkové poukázky, dárkové certifikáty. Ať je nazvete jakkoliv, jedná se o velmi mocného pomocníka před Vánocemi ve vašem salonu. A nejen před Vánocemi. Proč?...

130

Předvánoční marketing – nejlepší kamarád Vašeho Ježíška část 1.

Už jsou pomalu tady. Všichni majitelé salonů na ně čekají. Výrazně jim zvyšují příjem na konci roku. Ano, Vánoce. Jak se Vám v tomto období dařilo vloni? Byli jste spokojeni s tržbami jak v prosinci, tak v lednu? Jestli ano, byli jste zřejmě dobře připraveni. Jestli ne, třeba vám přijdou vhod marketingové nápady a triky právě na předvánoční období....

128

Marketing salonu – celebrity už netáhnou

Příliš mnoho salonů a kadeřnictví žije stále v domnění, že když bude ve svých marketingových aktivitách, PR článcích nebo na svých webových stránkách používat jako „tvář“ svého salonu nějakou známou osobnost, automaticky můžou očekávat, že tím přilákají více potenciálních klientů… Velmi rád se proto s vámi podělím o letošní výsledky průzkumu společnosti Accenture ve Spojených...

126

Jak zbytečně neutrácet své peníze za reklamu?

Myslím, že každý, kdo začal podnikat ve službách v oborech krásy někdy vyzkoušel propagovat svoji službu nebo salon tím, že inzeroval v místním tisku nebo se alespoň snažil vytvořit nějaký leták nebo poutač. Každý reklamní text má svoje náležitosti a sami jste mohli vyhodnotit, do jaké míry vám fungoval a kolik vám přivedl zákazníků. Prosím?...

  • DOBRÁ RADA ZDARMA