JAK VYBUDOVAT ÚSPĚŠNÝ SALON

Víte přesně, co klienti chtějí, nebo si jen myslíte, že víte, co chtějí?

V článku „Neprodávejte, pomáhejte“ jsme si řekli, proč bez prodeje domácí péče není nikdy možné naplnit poslání pracovníků v salonech krásy, jak se na prodej dívat a jak jej správně pochopit. Klíčovou podmínkou k tomu, abyste mohli vaši nabídku a produkty správně vysvětlit sestavit, je ovšem zjistit, co klienti přesně chtějí. Možná vám přijde otázka v nadpisu trochu zvláštní, ale v tom vědět,...

Neprodávejte, pomáhejte!

To je nejlepší rada a pomůcka, která vám může pomoct v nabízení a prodeji ošetření a domácí péče, pokud si sami sebou nejste jisti. Patříte do skupiny lidí, kteří mají při nabízení čehokoliv, za co by měli chtít peníze, strach z nepříjemného pocitu, že budou odmítnuti? Nebo je vám nepříjemná myšlenka, že by vás vaši klienti mohli vnímat tak, že jim něco...

Jak správně vytvořit neodolatelnou nabídku salonu

Dopřát klientům „něco navíc“ nebo je nalákat na speciální akce a pobídky je jeden z nejčastějších a nejlépe fungujících způsobů, jak přitáhnout pozornost nových potenciálních zákazníků k vašemu salonu, nebo motivovat stávající klienty, aby u vás častěji a rádi utratili více peněz. Nejhorší, co můžete dělat a co se v salonech stále a velmi často děje, jsou nabídky výrazných slev na dražší a tím pádem většinou...

Prodej v salonu – strašák nebo pomocník?

Prodej – magické slovo, které prostupuje celým naším životem a veškerou naší komunikací. Téměř si ani neuvědomujeme, že všichni lidé na světě něco prodávají několikrát denně neboli přesvědčují ostatní o věcech, kterým věří. A nemusí to být zdaleka jen nějaký produkt nebo služba, ale prodáváme vždy, když s někým debatujeme, chceme, aby někdo jiný podpořil náš nápad, když si...

Jak si v salonu více vydělat

Jistě budete souhlasit s tím, že výsledkem vašeho podnikání by jistě neměla být situace, kdy se fyzicky a psychicky udřete, navíc na úkor vašeho soukromí. Věřím, že cílem vašeho snažení v salonech krásy je radost a uspokojení z krásné a kreativní práce, která má smysl a viditelné výsledky, za kterou ale zároveň dostanete důstojně zaplaceno natolik, abyste měli čas a prostředky na spokojený osobní život a na...

Nemusíte být v salonu od rána do večera, abyste vydělávali

Také máte tendenci si myslet, že abyste si vydělali více peněz, musíte o to více pracovat? Nebo jste se dostali do fáze, kdy máte hodně klientů, z toho důvodu jste v salonu od rána do večera, ale tržby a potažmo vaše výdělky neodpovídají vynaloženému úsilí? V salonech je to velmi častý jev, který jste si jistě někteří z vás vyzkoušeli na vlastní kůži. Vede...

Proč jen spokojený zákazník dnes už nestačí?

Jak tomu rozumět? Vždyť přece všichni stojíme o spokojeném klienty. To je pravda, těch mají salony, poskytující kvalitní služby, také nejvíce. Má to ale jeden háček. Spokojení klienti tvoří pouze menší část tržeb salonu a váš business stojí především na těch nadšených. Ale vezměme vše hezky popořadě a řekněme si, jaké existují typy klientů: Nespokojení Takovými klienty nenávidíme být...

Čtyři kroky od potenciálního zákazníka ke stálému klientovi vašeho salonu

Díky tipům z minulých dílů byste měli mít v hrubých obrysech zvládnutou teoretickou přípravu, jak salon nastavit z hlediska systému. Pokud jste si správně definovali svoji cílovou skupinu zákazníků, kterým chcete svoje služby nabízet, můžete je začít oslovovat a snažit se je zaujmout natolik, aby chtěli navštívit právě váš salon a také v něm nakupovat. Aby se tak ovšem stalo a vaši...

Co znamená marketing v salonu a proč ho všichni dělají, i když o tom často ani neví

Mnoho majitelů salonu si myslí, že marketing je pouze to, kolik akcí v salonech udělají, jak velké poskytnou slevy, a že vlastně marketing není pro ně, protože na takové věci nemají čas, nebo mají za to, že je nepotřebují. Pobídky a akce do marketingu samozřejmě patří, ale je to jen jeho malá část. Marketing je ale soubor mnoha dalších činností, které...

Máte jasno, komu, co a za kolik budete prodávat?

Říkali jsme si, že prosperující salon začíná kvalitní přípravou. A to nejen ten vznikající, ale i ten fungující, kde jeho majitel/ka chce udělat nějakou zásadní změnu. Ať už zjistí, že se chce například zacílit na jiný typ klientů než doposud, nebo nabytými zkušenostmi a praxí dospěje k názoru, že jiné zaměření salonu a skladba nabídky by jí vyhovovala víc, než ta...

  • DOBRÁ RADA ZDARMA

    Vaše osobní údaje (e-mail, jméno) budu (Radim Anděl, IČ: 49729934) zpracovávat za účelem odeslání e-booku a posílání e-mailů v rámci 12 dílného marketingového minikurzu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním a zpracováním osobních údajů můžete kdykoli odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každém e-mailu. Ochrana osobních údajů